Obchodné podmienky
Obchodné podmienky Slovenskej komory masérskych služieb a wellness pracovníkov, občianské združenie
1. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi OZ Slovenská komora masérskych služieb a wellness pracovníkov, so sídlom na ulici sv. Cyrila a Metoda 25, Vrútky 038 61 IČO: 37982818, DIČ: 2022241155
, ako poskytovateľom vzdelávania (ďalej len „Komora“) a fyzickými alebo právnickými osobami (ďalej len „účastník“), ktoré si objednávajú vzdelávacie kurzy, semináre, webináre alebo iné služby.
Prihlásenie na kurz
Prihlásenie prebieha cez online formulár, e-mailom alebo osobne.
Po odoslaní prihlášky dostane účastník potvrdenie o prijatí a následnes informáciami o kurze a s údajmi na úhradu zálohy.
Záväzná prihláška vzniká po uhradení zálohy na kurz.
Platobné podmienky
Kurzovné je potrebné uhradiť najneskôr v deň nástupu na kurz.
Cena kurzu zahŕňa výučbu, študijné materiály a certifikát o absolvovaní.
V prípade kurzov s obmedzenou kapacitou platí poradie podľa úhrady zálohy, alebo poradia prichádzajúcich prihlášok.
Storno podmienky
Zrušenie účasti viac ako 14 dní pred kurzom – bez poplatku.
Zrušenie účasti 7 – 13 dní pred kurzom – storno poplatok- záloha prepadá.
Zrušenie účasti menej ako 7 dní pred kurzom alebo neúčasť – záloha prepadá.
V prípade choroby alebo vážnych dôvodov je možné presunúť účasť na iný termín po dohode, vtedy záloha je prenosná.
Zmena alebo zrušenie kurzu zo strany Komory
Zamas si vyhradzuje právo zmeniť termín kurzu (napr. z dôvodu nedostatočného počtu účastníkov, choroby lektora a pod.).
V takom prípade bude účastníkovi ponúknutý náhradný termín alebo vrátenie zálohy na kurz v plnej výške.
Zodpovednosť
Účastník sa zaväzuje, že sa zúčastní kurzu v dobrom zdravotnom stave a že nezatají žiadne
kontraindikácie k praktickým častiam.
Zamas nezodpovedá za škody spôsobené nedodržaním pokynov lektorov alebo porušením pravidiel BOZP počas výučby.
Ochrana osobných údajov
Údaje účastníkov sú spracované v súlade s nariadením GDPR.
Účelom spracovania je administrácia kurzov, vystavenie certifikátov a informovanie o ponuke ďalších vzdelávacích aktivít.
Účastník má právo na prístup, opravu a výmaz svojich údajov.
Záverečné ustanovenia
Tieto podmienky nadobúdajú platnosť dňom 1.1. 2025.
Komora si vyhradzuje právo podmienky meniť, pričom nové znenie bude zverejnené na webovej stránke združenia.
Odoslaním prihlášky účastník súhlasí s týmito obchodnými podmienkami.
Reklamačný poriadok
1. Úvodné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatňovania reklamácií zo strany členov komory alebo verejnosti (spotrebiteľov) v súvislosti so službami poskytovanými Slovenskou komorou masérskych služieb a wellness pracovníkov. Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom.
2. Právo na reklamáciu
Reklamáciu možno uplatniť v prípade, ak poskytnutá služba zo strany komory má nedostatky alebo nezodpovedá dohodnutým alebo oznámeným podmienkam. Môže ísť napríklad o:
-
- nedodržanie zverejnených termínov alebo podmienok,
-
- neprofesionálny prístup v komunikácii alebo pri odbornom hodnotení,
-
- technické alebo organizačné zlyhania pri poskytovaní certifikácií, poradenstva alebo overení praxe,
-
- nesprávne vystavené dokumenty alebo potvrdenia.
3. Uplatnenie reklamácie
Reklamáciu je možné podať:
-
- e-mailom na adresu komory: vrutky@komorawpms.sk,
-
- poštou na adresu: Sv. Cyrila a Metoda 25, Vrútky,
-
- alebo osobne v sídle komory počas úradných hodín (ak je to možné).
Reklamáciu je potrebné podať bez zbytočného odkladu, ideálne do 5 pracovných dní od momentu, keď účastník zistí nedostatok. Reklamácia musí obsahovať:
-
- meno a kontakt podávajúceho,
-
- názov a dátum poskytnutej služby,
-
- stručný popis problému,
-
- prípadné dôkazy alebo dokumenty k prípadu.
4. Vybavenie reklamácie
Po prijatí reklamácie:
-
- komora reklamáciu zaeviduje a informuje podávajúceho o jej prijatí,
-
- vybavenie reklamácie bude zabezpečené najneskôr do 30 dní,
-
- o výsledku reklamácie bude účastník informovaný písomne alebo e-mailom.
Spôsoby vybavenia reklamácie môžu zahŕňať:
-
- opravu alebo úpravu vystavených dokumentov,
-
- ponuku náhradného riešenia (napr. nový termín služby),
-
- vrátenie poplatku (ak bol službou výrazne dotknutý),
-
- iné individuálne dohodnuté riešenie.
5. Ochrana osobných údajov
Všetky osobné údaje poskytnuté počas reklamačného procesu budú spracované v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov a použité výhradne na účely vybavenia reklamácie.